From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtual/x11
Date: Thu, 29 Mar 2007 13:43:37
Dne 29.03.2007 15:12, Jan Kundrát píše:
> [...]
Odinstalovat virtual/x11 bylo samozřejmě první, co mě napadlo. Vysvětlení jsem našel před chvílí -- a dalo by se formulovat třeba tak, že jsem idiot. Díval jsem se totiž na ebuild v /usr/portage, a přitom jsem měl odněkud stažený, ne-li vlastnoručně upravený ebuild pro stejnou verzi v /usr/local/portage, a overlay má přednost. Takže nechávám virtual/x11 odinstalováno a ruším odmaskování. Díky. Honza Macháček -- gentoo-user-cs@g.o mailing list