From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] X.org vytizeni CPU v power saving modu
Date: Sat, 03 Mar 2007 14:03:08
Zdravim,

asi mesic pozoruju, ze kdyz jsem prihlaseny v KDE, nic na pocitaci nedelam a
po nejake dobe se vypne monitor, tak kdyz prijdu zpatky k pocitaci, tak X
vytezuji procesor skoro na 100% a pokud je vcas z terminalu neodstrelim, tak
mi uplne zakousnou pocitac takovym zpusobem, ze jedine reseni je reset :-(
Neco podobnyho se mi nikdy v Gentoo nestavalo. Asi jsem neco upgradoval a
zpusobuje to tohle. Patral jsem po internetu a vysledek nula. Zkusil jsem
prejit z X.org ~x86 na stabilni verzi, ale nepomohlo to. Mam trochu podezreni
na KDE, ale na internetu jsem nenasel, ze by s tim byl takovy problem.

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Nestava se Vam to taky?

KDE 3.5.6
X.org 7.1.1 (stable x86)

S pozdravem
Petr Kopecky

--
Ing. Petr Kopecky
E-mail: kejpi@×××××××.cz

OpenDocument is now international standard ISO/IEC 26300. Use OpenOffice!
It's free for everyone :-)

http://www.openoffice.org
http://www.openoffice.cz