From: Robert Cernansky <hslists@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] update a fuse+ntfs3g
Date: Sun, 13 May 2007 21:08:02
On Sun, 13 May 2007 22:48:49 +0200 Petr Podrabsky <petrpo@×××××.com> wrote:

[...]
> Potom jsem resil update (-u --deep world) a zjistil jsem, ze fuse > sahalo po puvodnim kernelu 2.6.19-cosi do /usr/src/linux, kde bylo > fuse nejak pro kompilaci nastaveno a tak je nyni 2.6.20-kdesi, ktery > kompilovan jeste nebyl. Proto mi fuse logicky zarvalo. > > Pokud budu chtit mit fuse+ntfs3g updatovane, tak musim zkompilovat > novy kernel 2.6.20 se spravnym nastavenim fuse. Jinak mi zustane > fuse+ntfs3g neaktualni. Pokud fuse+ntfs3g odstranim, tak odstranim i > programy, kterymi se do ntfs primo pise a psat do ntfs nepujde. > > Je to tak? Premyslim spravne?
Ano musis skompilovat ten novy kernel (nemusis s nim hned nabootovat, staci az po dobehnuti update). Z toho vyplyva aj dobra rada a to nechat si vzdy aj zdrojaky stareho kernelu, pre pripad, ze by ten novy mal nejaku neobjavenu chybu a nieco by ti s nim nefungovalo. Robo -- Robert Cernansky E-mail: hslists@××××××.sk Jabber: HS@××××××.sk -- gentoo-user-cs@g.o mailing list