From: Marek Turnovec <mat.konference@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] update a fuse+ntfs3g
Date: Sun, 13 May 2007 21:49:19
> On Sun, 13 May 2007 22:48:49 +0200 Petr Podrabsky <petrpo@×××××.com> > wrote: > > pouzivam fuse+ntfs3g, abych mohl zapsat do ntfs partitiony. Kernel > jsem si zkompiloval za gentoo 2006.1 v nejake verzi 2.6.19-cosi. Nyni > jsem updatoval na 2007.0. Nechtel jsem mit v /usr/src vice kernelu > (puvodni 2.6.19-cosi, novy 2.6.20-kdesi), tak jsem po emerge --sync > /usr/src/2.6.19-cosi smazal a poslal symlink na novy kernel > /usr/sr/2.6.20-kdesi.
Pokud si do USE flagů přidáte "symlink" (buď do /etc/make.conf, nebo aspoň do /etc/portage/package.use řádek: "sys-kernel/gentoo-sources symlink"), měl by se Vám odkaz /usr/src/linux sám nastavit na poslední verzi. Abych neměl více zdrojových kódů jádra, tak obvykle poté, co se nainstaluje nová verze zdrojových kódů provedu: emerge -P gentoo-sources (-p, --prune - postará se o to, že je nainstalovaná jen jedna verze - ta poslední)
Nestačilo by překompilovat fuse a ntfs3g? Já na udržování podobných věcí, které závisí na aktuální verzi jádra (nVidia ovladače, truecrypt, sshfs), používám nástroj module-rebuild: # module-rebuild rebuild Ten překompiluje, co je potřeba. Nachází se ve stejnojmeném balíčku/ebuildu. Dne Sun, 13 May 2007 23:07:31 +0200 Robert Cernansky <hslists@××××××.sk> napsal(a):