From: Petr Uzel <petr.uzel@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 17:46:26
On pondělí 12 listopadu 2007, Ludek Sladky wrote:
> Ahoj vsem, > > Snazim se zprovoznit VirtualBox. Nedari a nedari se. Nainstaloval jsem > app-emulation/virtualbox-bin > app-emulation/virtualbox-modules > > Natahnul jsem modul vboxdrv (modprobe vboxdrv) a kdyz spustim virtualbox, > pise: > > sweet3 sweet # virtualbox > Could not find VirtualBox installation. Please reinstall. > > /usr/bin/virtualbox ukazuje na /opt/VirtualBox/wrapper.sh, kdyz jsem se > dival dovnitr, tak to vyzaduje jakysi /etc/vbox/vbox.cfg. Ten ale > neexistuje. Kdyz jsem ho zkusil zalozit prazdny, tak wrapper hlasi: > sweet3 sweet # virtualbox > Unknown application - virtualbox
Ahoj, take jsem nedavno instaloval virtualbox, ale kompiloval jsem ho ze zdrojaku, tj. z app-emulation/virtualbox (ver. 1.5.2). Funguje naprosto bez problemu a spousti se to prikazem "VirtualBox". Nevim, jestli vam to nejak pomuze, snad ano. Hezky vecer, -- Petr Uzel petr.uzel@×××××××.cz Jabber : knotor@××××××××××.cz ICQ : 101606095 Gentoo Linux user -- gentoo-user-cs@g.o mailing list