From: A <aronp@×××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] xen és fglrx, ttyS0
Date: Sun, 26 Nov 2006 14:46:38
Helló.
Sajnos ez a link nem segített, de találtam mást, ami nekem bejött: a grub.conf-ban a module /vmlinuz.... sor végére kell tenni a 'xencons=tty' paramétert. Igaz, csak grub-ra van itt a megoldás, de lilo-val hasonló lehet a dolog. Felhívom a figyelmet, hogy a leírás szerint NEM működik minden esetben a dolog!!! Mégpedig a xen-ben van egy un. 'ugly hacking', amivel lefoglalja magának a ttyS0-t. Elvileg a 3.0.3-as xen-ben tisztázva van a kód és már konfigolható valahogy a dolog, sajnos a gentoo portage-ban még nem elérhető, mivel tesztelni akarják még, mert szerintük akkora a változás, hogy legalább 3.1.0-nak kellene hívni. Sok sikert a hasonló cipőragasztóba lépőknek! :) Sajna az ati-driverrel még mindig torkosborzot játszok... appa -- gentoo-user-hu@g.o mailing list