From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Tue, 15 Jun 2010 22:52:12
In Reply to: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7 by Gabor Garami
egy haverom mutatott egy trükköt. A dolog működik de nem tudom neked
hogy fog menni.
telepítesz egy windowst. dd vel lemented.Ezt adds particiót teszed be
az extendbe. Majd rátolod a grub ot.

-- www.airndsoft.com Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company