From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 10 Jun 2010 12:13:50
> Értem. Bár fogalmam sincs mi az az IFS de gondolom win alól tud ext3-at írni vele. Én se
Így van.
> Alternatív megoldás: > Hagyod a Win7 boot managgerét az MBR-ben és bővíted hogy az XP-t és a Gentoo-t is indítsa. Mondjuk sokkal előrébb nem vagy mert akkor a Gentoo-ból kell az NTFS-en a defaultbootot bizgerálni a configban. Nomeg ha bekakil a Win7 akkor semmiOS nincs.
Igen, ez a Win felőli megközelítés. A Linuxban jobban otthon vagyok és több segítséget kapok, így inkább annál maradok. Sajan most a valahonnan előkapott valamilyen XP Winter Edition az installálás kezdetekori kék képernyője előtt elfeketedik és semmit csinál. ;-) Jól indul ... (ugyan ez a CD a notebokk-omon a licenc elfogadása előtt - már ha van ilyen ebben a kiadásban - nyom egy kék halált. Érdekes ... W7-tel legalább eljutottam a partícionálásig, de még nem fordítanám meg a sorrendet. Üdv: Ruzsi