From: "Gelle István" <IGelle@×××××.hu>
To: "gentoo-user-hu@l.g.o" <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: RE: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 10 Jun 2010 12:07:01
> -----Original Message----- > From: Ruzsinszky Attila [mailto:ruzsinszky.attila@×××××.com] > Sent: Thursday, June 10, 2010 1:17 PM
> Felteszem az IFS programot a Win-ekre és átírogatom az ext3-as > FS-en lévő menu.lst-t? Akár jó is lehet ...
Értem. Bár fogalmam sincs mi az az IFS de gondolom win alól tud ext3-at írni vele. Én se tudok ennél jobbat, de biztos hogy jó mert a GRUB nem olyan mint a LILO, tehát nyugodtan lehet írni a config fájlját, mert nem az MBR-ben rejtegeti. Alternatív megoldás: Hagyod a Win7 boot managgerét az MBR-ben és bővíted hogy az XP-t és a Gentoo-t is indítsa. Mondjuk sokkal előrébb nem vagy mert akkor a Gentoo-ból kell az NTFS-en a defaultbootot bizgerálni a configban. Nomeg ha bekakil a Win7 akkor semmiOS nincs. -- GES