From: Toth Laszlo <zui@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] MTP eszkoz dmesg
Date: Mon, 01 Jan 2007 22:55:16
Hi.

Sztem (habar nem tudom mi az az MTP),de gondolom olyan, mint a fenyk.
gepeknel is, a "Digital Camera" funkcio, vagy hogy hogyan hivjak.
Velemenyem szerint ez csupan egy juzer frendlibb, cserebe kevesebbet
teret nyujta valtozata az adat mozgatasanak. Nyugodtan maradjon csak a
masolgatos valtozat, hiszen igy hasznalhatod egyeb adat hordasara is...

udv:

zui

-- gentoo-user-hu@g.o mailing list