From: Veszi Gabor <veszig@×××××××.info>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] levelezo progi
Date: Mon, 26 Jan 2004 23:46:50
Hali!

On Mon, 2004-01-26 at 21:42, kobak wrote:
> milyen levelezo programot hasznaltok?
Ez kb olyan kerdes, hogy "melyik partra szavaztal". Mindenki erzelmi alapon a sajat levelezojet fogja ajanlani, szoval kb annyit ersz vele el, mintha megkerdezned: "milyen levelezok vannak?" :] Probald vegig a nagyobb levelezoket, es dontsd el magadnak, melyik a kedvenced: evolution, mutt, pine, mozilla-mail, kmail, sylpheed, ... Itt van a HUP olvasok velemenye szerinti sorrend: http://hup.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=694
> Nalam eddig az evolution volt a nyero, de mostanaban eleg surun > elfelejti az eltarolt jelszavakat, vagy csak egyszeruen nem tud > kapcsolatot letesiteni a szerverrel.
En evolution-t hasznalok (meg mutt-ot, ha nincs eppen X a kezem alatt). Sosem tapasztaltam meg ilyet, hogy nem tud szerverhez kapcsolodni, vagy elfelejtene jelszavakat. Szoval szerintem nem az evolution-ben lesz a hiba. (Most mondhatnam, hogy "Problem Exist Between Computer And Chair", de ez csak feltetelezes... :)) Amugy az evolution kovetkezo verzioja nagyon utos lesz, lesz benne NNTP (news) tamogatas, testreszabhato lesz, hogy mit mutasson a header-bol (tudom, ez mutt-ban pl mar most is megy ;), stb. Ha szansz ra idot, es nem feltetel az X-es felulet, akkor mutt is nagyon kenyelmes tud lenni. _Nagyon_ be lehet configolni, tenyleg iszonyat sokat tud.