From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] GNOME3
Date: Sat, 29 Oct 2011 10:14:56
Hello!
Elnezest a helyes irasert... Most lattom csak milyenre sikerult...
Koszonom a valaszod!
En oszinten panik hangulatba vagyok mivel ceges kornyezetben a gnome3
nagyon hasznalhatatlannak tunnik....
Nem csak az eroforras temetese miatt... Hanem mert kenyelmetlen... nem
trackelheto...
Sajnos nem lattok teljes alternativat...
xfce4 on gondolkoztam az lxde n is .... sot openstep -en is...
A gnome 2 es fajat valyon nem fogjak fork al folytatni???

Udv:
Dudas Laszlo