From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] GNOME3
Date: Sat, 29 Oct 2011 10:14:56
1 Hello!
2 Elnezest a helyes irasert... Most lattom csak milyenre sikerult...
3 Koszonom a valaszod!
4 En oszinten panik hangulatba vagyok mivel ceges kornyezetben a gnome3
5 nagyon hasznalhatatlannak tunnik....
6 Nem csak az eroforras temetese miatt... Hanem mert kenyelmetlen... nem
7 trackelheto...
8 Sajnos nem lattok teljes alternativat...
9 xfce4 on gondolkoztam az lxde n is .... sot openstep -en is...
10 A gnome 2 es fajat valyon nem fogjak fork al folytatni???
11
12 Udv:
13 Dudas Laszlo
14
15 2011/10/29 Bukuli Norbert <bukuli.norbert@×××××.com>
16
17 > Szia!
18 >
19 > Ugy gondolom mindenkinek mas az izlese wm teruleten.
20 > Sokaig gnome-ot hasznaltam, de attertem az xmonadra. Most mar ez jobban
21 > kezre esik. Kiprobaltam a gnome3-at is live dvd-vel, de az elso benyomasom
22 > az volt rola, hogy eroforras temeto.
23 > Ha mindenkepp baratsagosabb wm-re van szukseg, akkor pedig az xfce4, ami
24 > szamomra nyero.
25 >
26 > Udvozlettel:
27 > Bukuli Norbert