From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Virtual PC + Gentoo + WinXP
Date: Sat, 12 Nov 2005 14:52:30
Thu, 10 Nov 2005 14:49:31 +0100 -kor Péter Zsoldos
<peteronline@××××××××.hu> irta ezt:

> gondoltam, kiprobalnam a targysorban jelzett kombinaciot a gepemen, > de a VPC-hez annyira nem ertek. Valaki esetleg a listan mar csinalt > ilyet, vagy talalkozott jo howto-val? Sokat segitene
vmware nagyon kényelmes megoldás, de egy kicsikét éhesnek mondható memória szempontjából nekem egy 2,5 AMD-n 1 G rammal kimondottan jól használható mire akarod használni? -- -- Csanyi Andras -- -"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell ...a KERNEL legyen veletek... -- gentoo-user-hu@g.o mailing list