From: "Péter Zsoldos" <peteronline@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Virtual PC + Gentoo + WinXP
Date: Mon, 14 Nov 2005 10:25:06
Csanyi Andras wrote:

>vmware nagyon kényelmes megoldás, de egy kicsikét éhesnek mondható >memória szempontjából >nekem egy 2,5 AMD-n 1 G rammal kimondottan jól használható > >mire akarod használni? > >
Fejlesztéshez. Jobb szeretek linuxot használni, de bizonyos dolgokhoz feltétlenül windows-t kell használnom. Valahogy úgy képzeltem, hogy a jelenlegi dual boot-os laptopot egy VM master géppé, s rá tenném paralel a jelenlegi két rendszert, s nem az alaprendszereimet izélgetném szét (kül szoftververziók, stb.), hanem projektenként lenne egy-egy virtualmachine. A gépnek illene bírnia, 2,8 Ghz pentium meg 1,25 G ram Olyanokon aggódtam, hogy pl. kernel forgatásnál mire kell figyelni, megoldható lenne-e, hogy a gentoo-t amúgy önmagában is bootolhassam, stb. zsepi -- gentoo-user-hu@g.o mailing list