From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kdm ujraindul
Date: Sun, 06 Nov 2011 18:56:39
Valami hasonló problémám nekem is akadt (a gdm/kdm nem akart belogolni), a
kulonbozo logok nem segitettek, illetve a dbus kerult kepbe, azonban semmilyen
ujratelepites/upgrade/downgrade nem segitett.

vegul a profile-t valtoztattam meg (eselect profile list), "simarol" desktopra,
majd ujraforditottam a rendszert, es ez megoldotta.

nem allitom, hogy nalad is ez a gond, vagy a fenti a megoldas, de akar
segithet is.

vt