From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Euró és dollár billentyűk
Date: Sun, 20 May 2007 10:36:19
Szia!

Nekem egyszerű volt a dolgom, nem tudom neked mi lehet vele a bajod.
Az általad említett fájlba a KEYMAP="hu" változót ha beállítod, akkor már
minden oké az ékezetes dolgok kivételével. Ha a /etc/conf.d/consolefont
fájlban beállítod mondjuk a CONSOLEFONT="lat2-16" változót, és nem nyúzod a
CONSOLETRANLATION-t, akkor elméletben mennie kéne.
Na persze, ha valami nem szabványos a billentyűzetedben (ami egy laptopnál
előfordulhat), akkor bele kell piszkálnod a /usr/share/keymaps/hu fájlba.

Aleph