From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] emerge mc
Date: Fri, 22 Dec 2006 07:26:19
No, azt igencsak rosszul tetted. Globálisan a make.conf-ba tiltunk le minden
"felesleges" flaget, így:

USE="-X -qt3 -qt4"

A /usr/portage mappán belüli fájlokhoz NEM nyúlunk. Ugyanis a következő
emerge --sync parancs után megsemmisül a módosítás. Portage-val kapcsolatos
dolgot vagy a make.conf-ban vagy a /etc/portage (
http://hu.gentoo-wiki.com/TIPP_etc_portage) mappa fájljaiban állítunk be.

Aánlom elolvasni:

http://www.gentoo.org/doc/hu/handbook/handbook-x86.xml?part=2&chap=1