From: Marcin Daczkowski <marcindaczkowski@××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] poweroff
Date: Wed, 18 Jun 2003 11:35:03
1 witam.
2
3 liste obserwuje od dluzszego czasu, jednak jest to moj pierwszy post
4 więc może pokrótce się przedstawię. Jestem studentem pierwszego roku
5 inf. UMK w Toruniu. Linux'em zajmowalem sie _bardzo pobierznie_ od
6 początku liceum, ale praktycznie cale [niewielkie zapewne jak dotad]
7 doswiadczenie zdobylem ok. 10 miesiecy tematu na debian'ie woody, która
8 to dystrybucja ustąpiła miejsca jakąś kwartę temu gentoo. tyle o mnie.
9
10 pytanie dotyczy wyłaczenia komputera całkowicie, t/j subjectowy
11 poweroff. otoz komputer nie wylacza sie tylko "wisi". sugerowano mi, ze
12 moze byc to wina plyty glownej. nie jest to jednak prawda [oby], gdyz
13 zarowno wczesniej w redhat'ce (7.2) pozniej w debian'ie (woody) nie
14 mialem z tym zadnych klopotow [komputer wylaczal sie w pelnum tego slowa
15 znaczeniu]. sadze wiec, ze kwestia lezy po stronie gentoo ;)
16
17 tia.
18
19 pozdrawiam,
20 Marcin Daczkowski
21 daczkowski@×××.pl
25 "ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,
26 to żadne animowane psy dupami nie szczekały." -- Wiesław Ochmiński