From: grzewho <grzechu@××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] poweroff
Date: Wed, 18 Jun 2003 14:21:04
1 On Wed, 18 Jun 2003 13:29:59 +0200
2 Marcin Daczkowski <marcindaczkowski@××××.pl> wrote:
3
4 > witam.
5 >
6 > liste obserwuje od dluzszego czasu, jednak jest to moj pierwszy post
7 > więc może pokrótce się przedstawię. Jestem studentem pierwszego roku
8 > inf. UMK w Toruniu. Linux'em zajmowalem sie _bardzo pobierznie_ od
9 > początku liceum, ale praktycznie cale [niewielkie zapewne jak dotad]
10 > doswiadczenie zdobylem ok. 10 miesiecy tematu na debian'ie woody, która
11 > to dystrybucja ustąpiła miejsca jakąś kwartę temu gentoo. tyle o mnie.
12 >
13 > pytanie dotyczy wyłaczenia komputera całkowicie, t/j subjectowy
14 > poweroff. otoz komputer nie wylacza sie tylko "wisi". sugerowano mi, ze
15 > moze byc to wina plyty glownej. nie jest to jednak prawda [oby], gdyz
16 > zarowno wczesniej w redhat'ce (7.2) pozniej w debian'ie (woody) nie
17 > mialem z tym zadnych klopotow [komputer wylaczal sie w pelnum tego slowa
18 > znaczeniu]. sadze wiec, ze kwestia lezy po stronie gentoo ;)
19
20 #modprobe apm
21 #/sbin/poweroff
24 Grzegorz Gaczyński aka grzewho grzechu@××××××××××.pl
25 Linux user# 172707 Icq# 11422711 Gg# 1765546
26 ./configure --enable-freedom --disable-softwarepatents=all