From: Krzysztof Dorosz <cypreess@×××××.cc>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] ~ zamiast <DEL> w konsoli
Date: Wed, 11 Jan 2006 18:52:56
1 Mam dość dziwny problem.
2
3 Coś sobie pomieszałem w customizowaniu konsoli i efekt tego jest taki ze
4 jak wciskam teraz w terminalu del to mi się pokazuje znaczek ~
5
6 ale jak zrobie
7 # su -
8
9 to na koncie roota (i innych uzytkowników) wszystko jest ok, del dziala.
10 jak teraz z konta roota zrobie
11 # su cypreess
12
13 to del dziala
14
15 a jak
16
17 #su - cypreess
18 to del się znowu psuje
21 wniosek? cos jest skiepszczone w jakis profilu ladowanym przy starcie
22 sesji ale nie wiem co. ~/.bashrc /etc/bash/bashrc i wiecej nie mam
23 pomyslow. Przejrzalem liste zmiennych srodowiskowych na obu kontach ale
24 nie wiem za bardzo czego szukac. oba maja TERM=rxvt
25
26 Rzeczy tyczy sie tak samo xterm,aterm,Eterm, jak i konsoli w trybie
27 tekstowym.
28
29 moze ktos pomoc? To napewno cos glupio prostego przestawilem:/
34 Krzysztof Dorosz {*} http://cypreess.dione.cc
35 {*} Have you ever retired a human by mistake? {*}