From: Marcin Kwiatkowski <flowcomp@×××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] witam
Date: Thu, 12 Jan 2006 10:05:18
1 Witam wszystkich
2 jestem "nowy" :-)
3
4 zapewne troche inny niz wiekszosc bo usiluje zainstalowac Gentoo na
5 dwuprocesorowym PowerMacu G5, no i nie za bardzo mi to idzie.Probowalem
6 kilka razy i dochode do momentu w ktorym sie zatrzymuje, instalacje
7 przeprowadzam wg instrukcji podanej na stronie gentoo.Dochodze do
8 kompilacji jadra - wszystko sie udaje. no i pozniej przy pierwszym uzyciu
9 emergee -syslog-ng - wywala mi blad kompilatora ze nie moze zapisac do
10 pliku exe.(caloasc po krrotce opisalem na bugzilli - bug nr 117660) gdyby
11 ktos mogl mi pomoc czy wskazac droge rozwiazania tego problemu,bylbym
12 wdzieczny.
15 Pozdrawiam
16 Marcin Kwiatkowski