From: capsel <capsel@×××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Re: du zbyt wolne
Date: Thu, 04 Aug 2005 11:31:48
1 Tak na wszelki wypadek - FreeBSD nie jest dystrybucją linuksa.
2 Czytałem, że XFS bardziej sie nadaje do dużych plików i, że reiserfs
3 najlepiej sobie radzi z małymi plikami jak jest ich dużo w katalogu.
4 Te pliki tworzą 1 bazę danych mysql.
5
6 No właśnie - problem du rozszerzyłbym jeszcze o wydajność przeszukiwania plików.
7 du na linuksie na ext3 czy reiserfs (tylko te testowałem) jest duużo
8 wolniejsze niż na FreeBSD na UFS(2)
9
10 Opcje w mount (writeback,noatime) nie wiele pomogły.
11