From: "Paweł Madej" <linux@××××××××.info>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] brak ogonkow w konsoli
Date: Sat, 17 Sep 2005 17:54:30
3 >Moze w /etc/rc.conf (albo gdzie indziej, nie pamietam gdzie) jest UNICODE="yes"
4 >w taki wypadku zmien locale na pl_PL.UTF-8 albo na UNICODE="no" (jedno
5 >albo drugie!)
8 w /etc/rc.conf miałem UNICODE="yes" zmieniłem na "no"
9
10 >Co sie dzieje jak na poczatku bash prompt wpiszesz ś a potem 2 razy
11 >backspace nacisniesz??
14 cofnął się o 2 pola czyli więcej niż teoretycznie powinien
15
16 >MC z supportem dla ncurses słabo się sprawuje (u mnie) wole ze slang.
17 >
18 >ja uzywam lat2-16
21 również zmieniłem na tą co ty masz, przeładowałem consolefont i
22 przelogowalem się na konsoli ... niestety bez poprawy :(