From: capsel <capsel@×××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] brak ogonkow w konsoli
Date: Sat, 17 Sep 2005 18:06:41
1 W takim razie jak jeszcze rekompilacja programu nic nie da (nie wiem
2 czy moze cos dac czy nie) to nie mam juz wiecej pomysłów :(
3
4 05-09-17, Paweł Madej <linux@××××××××.info> napisał(a):
5 > >
6 > >
7 > >Moze w /etc/rc.conf (albo gdzie indziej, nie pamietam gdzie) jest UNICODE="yes"
8 > >w taki wypadku zmien locale na pl_PL.UTF-8 albo na UNICODE="no" (jedno
9 > >albo drugie!)
10 > >
11 > >
12 > w /etc/rc.conf miałem UNICODE="yes" zmieniłem na "no"
13 >
14 > >Co sie dzieje jak na poczatku bash prompt wpiszesz ś a potem 2 razy
15 > >backspace nacisniesz??
16 > >
17 > >
18 > cofnął się o 2 pola czyli więcej niż teoretycznie powinien
19 >
20 > >MC z supportem dla ncurses słabo się sprawuje (u mnie) wole ze slang.
21 > >
22 > >ja uzywam lat2-16
23 > >
24 > >
25 > również zmieniłem na tą co ty masz, przeładowałem consolefont i
26 > przelogowalem się na konsoli ... niestety bez poprawy :(
27 > --
28 > gentoo-user-pl@g.o mailing list
29 >
30 >