From: Peter <pied@××××××.com>
To: gentoo <gentoo-user-pl@g.o>
Subject: [gentoo-user-pl] jaja po instalce
Date: Wed, 25 Jun 2003 14:16:18
1 Witam, jestem po calej nocy kompilowania systemu na drugim kompie,
2 dokladnie takim samym jak ten na ktorym Gentoo chodzi juz od 4 miesiecy.
3
4 Do czasu ostatniego wydania base-layouts cala instalacja szla bez
5 problemow a start byl miodzio, tym jednak razem, po ponownej kompilacji
6 (juz nie licze ktorej :) ) system zaczal robic "jaja"
7 Po pierwsze przy starcie zaczal wrzeszczec o nieistniejace moduly
8 /dev/rtc i /dev/misc/rtc . Ciekawe, ze nigdy wczesniej nie bylo problemu.
9
10 Po drugie zaczal sie czepiac podczas kawalku "Cleaning /var/lock,
11 /var/run" z komunikatem "xargs: environment is too large for exec"
12
13 Po trzecie: mc zaczal wrzeszczec o brak uprawnien do /tmp/mc-[user] i
14 postanowil wsadzic tempa do /tmp
15
16 Do tego dochodzi problem z ustawienaimi lokalnymi, ale juz wiem jak
17 sobie z nim poradzic.
18
19 Czy ktos moze mi powiedziec co dzieje i jak mam sobie poradzic z tymi
20 "niedorobkami". Taki start systemu lekko mnie denerwuje.