From: Aleksis Brezas <abresas@×××××.com>
To: gentoo-doc-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-doc-el] hb-net-management.xml
Date: Wed, 28 Apr 2010 11:01:28
1 Στο αγγλικό κείμενο μάλλον προσπαθούν να αποφύγουν το να πεις "ή όταν
2 βρεθούν νέα"
3 που ίσως δεν είναι τόσο κατανοητό, ενώ το να πεις "που βρίσκονται εντός
4 εμβέλειας ή όταν βρεθούν εντός εμβέλειας" δεν είναι και τόσο φυσικό.
5
6 Ούτε και η δική τους εκδοχή είναι τόσο κατανοητή βέβαια.
7
8 Ίσως "που βρίσκονται, ή όταν βρεθούν, εντός εμβέλειας"?
9
10 Η μετάφρασή σου είναι καλή πάντως. Απλά λέω ότι μπορεί να μην είναι λάθος το
11 αγγλικό.
14 abresas
17 2010/4/23 Θεόφιλος Ιντζόγλου <int.teo@×××××.com>
18
19 > Νομίζω ότι εντόπισα ένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο αρχείο ή δεν
20 > καταλαβαίνω
21 > ακριβώς τι θέλει να πει ο ποιητής:
22 >
23 > ...
24 > ifplugd is a daemon that starts and stops interfaces when an ethernet cable
25 > is
26 > inserted or removed. It can also manage detecting association to Access
27 > Points
28 > or when new ones come in range.
29 > ...
30 >
31 > Το πρόβλημά μου είναι με την δεύτερη πρόταση την οποία και μετέφρασα ως
32 > εξής:
33 > "Μπορεί επίσης να διαχειριστεί εντοπισμό συσχέτισης με
34 > Σημεία Πρόσβασης που βρίσκονται τώρα εντός εμβέλειας ή όταν βρεθούν νέα."
35 >
36 > Μήπως θα έπρεπε να διορθωθεί και το αγγλικό κείμενο;;; Έχω καταλάβει λάθος
37 > το
38 > τι λέει;
39 >
40 > --
41 > () ascii ribbon campaign - against html mail
42 > /\ - against microsoft attachments