From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Rýžování
Date: Thu, 08 Jun 2006 06:32:26
1 Ahoj, lidi a spol.,
2 nemáte někdo zkušenosti s kompilováním 32 bitových aplikací pod 64
3 bitovým systémem?
4 Přistoupil jsem na to, že na amd64 budu muset nainstalovat
5 openoffice-bin, ale jako správný rejžák bych si OpenOffice raději
6 zkompiloval. Protože mám inteligenci přece jen nad nulou, nehodlám
7 kompilovat 64 bitově, když všichni říkají, že to nejde -- pokud by to
8 nakrásně i šlo, musel bych nejdřív sám najít způsob jak to udělat,
9 napsat vlastní patch a upravit ebuild, což přesahuje pravděpodobně moje
10 síly a určitě mé časové možnosti. Ale zkompilovat 32 bitově by to jít