From: Jozef Bakos <jbakos@××××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Rýžování
Date: Thu, 08 Jun 2006 07:08:41
1 Uz som kompiloval 32 bitovu palikaciu pod 64 bitovym opecacnym systemom.
2 Apkikacia fungovala normalne co ma asp rekvapovalo. A zdalo sa mi ze ide
3 rychlejsie nezma. A nerobil som chroot do 32 bitoveho prestredie. S open
4 office ti mozem jedine poradit daj si radcej bin balikeck ;). Tem ti
5 pojde sice keby si ho dal kompilovat mal by ist ties ale ked som pocul
6 ako dlho to kompiluje tak som sa rozhodol ze radcej dam bin balik.
7