From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] alternativni metody instalace aneb kterak instalovati ve stroji bez CD :)
Date: Fri, 07 Apr 2006 13:12:43
1 Ahoj,
2 zadani ukolu - mam nejaky x86 stroj se sitovkou, co umi PXE (tj.
3 bootovani ze site), ma disk a floppynu a nema CD-ROM/DVD. Potrebuju na
4 nej nainstalovat Gentoo.
5
6 Mam tedy vic moznosti:
7
8 a) dat tam CD-ROM
9 b) dat disk jinam
10 c) nabootovat to z USB flesky (za predpokladu, ze to umi)
11 d) rozjet si DHCP/TFTP a udelat patricnej kernel image + initrd a
12 bootovat ze site
13 e) sehnat si nejakou floppy-based distribuci s nejakym rozumne novym
14 jadrem a zkusit ji
15
16 Otazka do plena - co bude pro me nejjednodussi? :) Uvazte, premisteni
17 CD-ROM vyzaduej reboot jineho stroje a praci se sroubovakem, preneseni
18 disku totez. Vyhovujici floppy-friendly distro jsem poradne nenasel.
19 Cili to vypada, ze fakt budu muset udelat to PXE..
20
21 Pochopte, ja jsem strasne linej clovek. Vim, ze jakakoli metoda bude
22 urcite fungovat, jenomze vzhledem ku sve lenosti a prumernemu trafficu
23 tohodle ML (cili tak cca. 5 az 10 zprav za mesic) si myslim, ze to
24 prezijete :)
25
26 Mejte se kvasne a pijte Plzen,
27 -jkt
28
29 --
30 cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature