From: "René John" <rene.john@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] alternativni metody instalace aneb kterak instalovati ve stroji bez CD :)
Date: Thu, 13 Apr 2006 12:02:37
1 Hi
2 Dne pá 7. duben 2006 15:12 Jan Kundrát napsal(a):
3
4 > Otazka do plena - co bude pro me nejjednodussi? :) Uvazte, premisteni
5 > CD-ROM vyzaduej reboot jineho stroje a praci se sroubovakem, preneseni
6 > disku totez. Vyhovujici floppy-friendly distro jsem poradne nenasel.
7 > Cili to vypada, ze fakt budu muset udelat to PXE..
8
9 Já bych to viděl na Debian - všehovšudy 3 (slovy tři) diskety.
10
11 > Pochopte, ja jsem strasne linej clovek. Vim, ze jakakoli metoda bude
12 > urcite fungovat, jenomze vzhledem ku sve lenosti a prumernemu trafficu
13 > tohodle ML (cili tak cca. 5 az 10 zprav za mesic) si myslim, ze to
14 > prezijete :)
15
16 Nápodobně.
17
18 > Mejte se kvasne a pijte Plzen,
19 > -jkt
20
21 To dělám, ale i malé pivovary vaří dobrá piva.
22
23 Zkuste třeba Svijany.
24
25 Blésmrt