From: Bukuli Norbert <bukuli.norbert@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] gondolat.
Date: Sat, 10 Nov 2012 11:21:16
1 En kb 6 eve hasznalom, anno ubunturol tertem at. Elotte, meg a komolytalan
2 korszakomban kiprobaltam mindenfeleket, corel-linux, redhat, suse...
3
4 Igazabol beagyazott szoftver fejleszteshez, kereszt forditashoz egesz jo
5 tamogatast nyujt. Frissiteskor meg mar regen lattam olyat, hogy egy
6 forditas elszalna.
7 Nincs infom arrol, hogy kb mennyien hasznaljak, de van egy olyan sejtesem,
8 hogy a gentoowiki sajnalatos vegevel egyutt eleg sokan elpartoltak.