From: "Ferenc Böröczki" <fecoka@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] gondolat.
Date: Sat, 10 Nov 2012 11:11:55
1 ahogy erzed :)
2 szerintem ha hasonloval foglalkozol, akkor sokaig is kitarthat
3 en inkabb programozom, es fontosabb hogy egy mukodo kornyezetem legyen,
4 es update eseten se kelljen esetleg rakeresnem, hogy egy forditas miert
5 szallt el, hanem fusson le par perc alatt az update, es hasznalhassam tovabb
6 egyebkent szerintem kb 3 evig hasznaltam gentoo-t
7 linuxos evoluciom kb igy nezett ki (desktopon):
8 redhat -> suse -> debian -> gentoo -> ubuntu (kicsit olyan mint a kep a
9 felegyenesedo emberrol, aki a vegen a sz.gep elott ulve visszagorbul)
10 elso ketto csak rovid ideig meg 1999-2000 kornyeken
11 emlekszem valami ujsag mellekletekent volt meg a 6.4-es suse :)
12
13 de amugy hogy megy mostanaban a gentoo?
14 vannak adatok arrol, hogy mekkora user bazissal rendelkezik, meg hol
15 jellemzo, ...?