From: POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] libexpat
Date: Thu, 21 Sep 2006 09:20:39
1 Szia lista,
2
3 Tegnap a javas problemamat vegul a java-check-environment parancs altal
4 kert emerge oldotta meg. Ez viszont leszedte nekem a libexpatot, amire
5 gyakorlatilag az egesz gnome hivatkozik. Ujratettem, ami a libexpat.so.0
6 helyett mar libexpat.so.1-et csinalt. A gnome-os programok, tobbek
7 kozott a gdm igy nem indul el, mivel ok meg .0-t keresnek. Libexpat
8 telepitese utan kiirt nekem egy revdep-rebuild --library kezdetu
9 parancsot, amit elinditottam, es gondolvan hogy 64 csomag ujramergelese
10 hosszu ido lesz, elmentem lefekudni. Reggel a gepem ugy fogadott, hogy
11 beledoglott a POST-ba. Eljen az aramszunet. A gnome es alkalmazasai
12 tovabbra sem futnak, mivel hianyzik nekik a file. En ezt egy favago
13 modszerrel megoldottam: csinaltam egy libexpat.so.0 nevu linket a
14 libexpat.so.1 filera. Viszont erzesem szerinte a revdep-rebuild
15 megoldana a problemat, amit viszont elfelejtettem, hogy pontosan hogy is
16 kell kiadni :)
17 Meg tudna ezt mondani valaki?
18
19 Udv,