From: "Csányi András" <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] libexpat
Date: Thu, 21 Sep 2006 09:26:57
1 2006/9/21, POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>:
2 > Szia lista,
3 >
4 > Tegnap a javas problemamat vegul a java-check-environment parancs altal
5 > kert emerge oldotta meg. Ez viszont leszedte nekem a libexpatot, amire
6 > gyakorlatilag az egesz gnome hivatkozik. Ujratettem, ami a libexpat.so.0
7 > helyett mar libexpat.so.1-et csinalt. A gnome-os programok, tobbek
8 > kozott a gdm igy nem indul el, mivel ok meg .0-t keresnek. Libexpat
9 > telepitese utan kiirt nekem egy revdep-rebuild --library kezdetu
10 > parancsot, amit elinditottam, es gondolvan hogy 64 csomag ujramergelese
11 > hosszu ido lesz, elmentem lefekudni. Reggel a gepem ugy fogadott, hogy
12 > beledoglott a POST-ba. Eljen az aramszunet. A gnome es alkalmazasai
13 > tovabbra sem futnak, mivel hianyzik nekik a file. En ezt egy favago
14 > modszerrel megoldottam: csinaltam egy libexpat.so.0 nevu linket a
15 > libexpat.so.1 filera. Viszont erzesem szerinte a revdep-rebuild
16 > megoldana a problemat, amit viszont elfelejtettem, hogy pontosan hogy is
17 > kell kiadni :)
18 > Meg tudna ezt mondani valaki?
19
20 revdep-rebuild?
21 gentoolkit csomag része
24 - -
25 -- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu
26 -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell