From: "András Csányi" <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] suspend2
Date: Sat, 03 Nov 2007 17:29:51
1 Üdv!
2
3 Kicsit el vagyok kavarodva. Igyekszem a suspend2 -t belőni a
4 laptopomra, de ha letöltöm a suspend2-kernel -t és elkezdem konfigolni
5 akkor
6 Support for suspend on SMP and hot-pluggable CPUs (EXPERIMENTAL)
7 opción semmit sem lehet változtatni.
8
9 Ha megnézem a .config fájlt akkor ott
10 CONFIG_HOTPLUG_CPU=y
11
12 ami very szimpatikus, de engem ez összezavar.
13
14 Akkor ezek szerint be van kapcsolva a cucc, ugye?
15
16 (azért kérdezem mert egyetlen doksiban sem találtam, hogy nem lepődja
17 meg ifjú hacker, lehet, hogy ezen az opción nem tudsz változtatni...)
18
19 Köszi az infókat!
22 - -
23 -- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando
24 -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell