From: Wojciech Polak <wpolak@×××××××××××××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] kacpid - 100% obciazenie procesora
Date: Tue, 08 Nov 2005 08:12:19
1 Ja uzywam domyslnie userspace ale laduje wszystkie moduly do jadra tzn.
2 speedstep-centrino, cpufreq-ondemand, powersave, conservative, stats i
3 freq_table. Zauwazylem ze tryb ondemand praktycznie nie zwalnia mi
4 procka mimo ze obciazenie jest znikome. Powersave dziala lepiej.
5 Natomiast w kazdym przypadku zaladowanie jakiegokolwiek modulu speedstep
6 wiaze ze ze znacznym zmniejszeniem wydajnosci (przy tym slychac takie
7 cichutkie pi, pi, pi od dysku) dlatego nie uzywam acpi chyba ze musze
8 (pociag itp.)
9
10 Pozdrawiam
11 Wojtek