From: Krzysztof Dorosz <cypreess@×××××.cc>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] kacpid - 100% obciazenie procesora
Date: Tue, 08 Nov 2005 08:26:59
1 Wojciech Polak wrote:
2 > Ja uzywam domyslnie userspace ale laduje wszystkie moduly do jadra tzn.
3 > speedstep-centrino, cpufreq-ondemand, powersave, conservative, stats i
4 > freq_table. Zauwazylem ze tryb ondemand praktycznie nie zwalnia mi
5 > procka mimo ze obciazenie jest znikome. Powersave dziala lepiej.
6 > Natomiast w kazdym przypadku zaladowanie jakiegokolwiek modulu speedstep
7 > wiaze ze ze znacznym zmniejszeniem wydajnosci (przy tym slychac takie
8 > cichutkie pi, pi, pi od dysku) dlatego nie uzywam acpi chyba ze musze
9 > (pociag itp.)
12 problem w tym ze mi ondemand dziala wysmienice, domomentu jak po ok 1g
13 pracy cos robi "chrumk" i procesor wchodzi na 100% mocy.
17 Krzysztof Dorosz {*} http://cypreess.dione.cc
18 {*} Have you ever retired a human by mistake? {*}