From: jodla <mjedlinski@×××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] wykoleja mi sie Genoo?! ja tez w to nie wierze
Date: Mon, 09 Feb 2004 17:21:45
2 >Wydaje mi sie oczywiste ze to problem sprzetowy.
3 >Sprawdzilbym przede wszystkim pamiec, a potem po kolei inne elementy.
4 >Jesli masz 2 servery z taka sama konfiguracja i jeden chodzi a drugi nie,
5 >to tylko sprzet.
6 >
7 >Zreszta objawy sa bardzo typowe dla problemow z pamiecia.
12 miales racje. Dziwne, ze sam na to nie wpadlem. Pamiec chociaz
13 Kingston'a to i tak padla (moze dlatego o tym nie pomyslalem). No coz,
14 nawet najlepszym sie zdarza. Momo to chyle glowe przed gentoo i jego
15 mozliwosciami, bo postawilem gentoo ze stage 1 na zrypanych DDR'ach.
16 Rewelacja. Kto jeszcze nie probowal niech zaczyna!
17
18 >Zycze powodzenia.
19 >Artur
22 Dzieki.