From: Artur Hefczyc <kobit@×××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] wykoleja mi sie Genoo?! ja tez w to nie wierze
Date: Fri, 30 Jan 2004 10:32:55
1 > Może macie jakieś pomysły? Oczywiście udzielę niezbędnych wyjaśnień co
2 > to konfiguracji itp jeśli ktoś zechce pomóc.
3 > Z góry dziękuję.
4
5 Wydaje mi sie oczywiste ze to problem sprzetowy.
6 Sprawdzilbym przede wszystkim pamiec, a potem po kolei inne elementy.
7 Jesli masz 2 servery z taka sama konfiguracja i jeden chodzi a drugi nie,
8 to tylko sprzet.
9
10 Zreszta objawy sa bardzo typowe dla problemow z pamiecia.
11
12 Ewentualnie, jeszcze moze byc problem z jadrem, ale to by musialo
13 byc naprawde jakies bardzo niestabilne jadro! 2.7.x? ;)
14
15 Zycze powodzenia.
16
17 Artur
18 --
19 Artur Hefczyc, Free (as in Freedom) Software Developer
20 http://generguide.sourceforge.net/
21 http://www.geotools.org/
22 http://wttools.sourceforge.net/
23 http://maven-plugins.sourceforge.net/