From: Wojciech Polak <wpolak@×××××××××××××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] kacpid - 100% obciazenie procesora
Date: Tue, 08 Nov 2005 09:08:33
1 Problem nie polega na szybkosci dzialania cpufreqd co do ktorego nie mam
2 zarzutow (wrecz mi sie podoba). Problem polega na tym ze zaladowanie
3 jakiegokolwiek modulu jadra dotyczacego acpi zwalnia prace procka mimo
4 ze nie zmienia czestotliwosci. Naprawde jest to bardzo dziwne zjawisko.
5 Jak do tej pory nie znlazlem nic na ten temat.
6
7 Pozdrawiam
8 Wojtek
9
10 P.S. nie majac zainstalowanego acpid ani cpufreqd zaladowanie np.
11 speedstep-centrino przez modprobe wywoluje taki efekt