From: Piotr Stach <yabdach@×××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] xfree i riva 128 zx i pare innych spraw
Date: Thu, 18 Sep 2003 19:12:49
1 Colombo napisał:
2 > On Thu, 18 Sep 2003 20:07:41 +0200
3 > Piotr Stach <yabdach@×××××××××××.pl> wrote:
4 >
5 > Chyba tak zrobie, ale juz chociazby z samej ciekawosci i na przyszlosc
6 > chcialbym wiedziec czy jest mozliwosc podania przy emerge wersji
7 > programu?
8 emerge /pełna/ścieżka/do/wybranego/ebuilda-wersja
9 >
10 > > A tu Ci nie pomogę, mam starą HP690. Wydaje mi się, że seria 7xx to
11 > > windrukarki, ale nie wiem bo nigdy nie miałem styczności z takową.
12 >
13 > Tak, wyczytalem ze to windrukarka i w tym wlasnie problem, w redhacie
14 > dzialala ale oczywiscie w redhacie to wszystko sie odbylo poza wiedza
15 > uzytkownika wiec nie wiem za bardzo co zrobic, a nigdy nie instalowalem
16 > drukarki w linuxie. Wszystkie faqi zakladaja ze przy przekierowaniu
17 > pliku testowego do /dev/lp0 drukarka drukuje i opisuja dalsza
18 > konfiguracje, u mnie wlasnie to nie dziala i na tym polega moj dramat
19 > ;).
20 google Twoim przyjacielem. Ja po chwili szukania znalazłem coś takiego:
21 http://www.linuxfan.pl/dyskusje/2001.11/1070.php3
22 http://pnm2ppa.sourceforge.net/
23 czyli już jakiś krok do przodu
24