From: lyzard <lyzard@××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Thu, 07 Dec 2006 19:06:35
Presne tak s tymto som mal problem aj ja a sam sa akosi vyriesil, ked
som si konecne nasiel cas a prisiel na to, preco mi nejde slovenska
klavesnica. Ked som upravil nastavenia klavesnice zrazu zazracne
funguje aj prepinanie do konzoly :)

Dňa Thu, 07 Dec 2006 19:44:24 +0100
Marek Turnovec <mat.konference@×××××.cz> napísal:

-- \_(\_\ lyzard / siro / syran \\_ mail: <`\\> lyzard@××××.sk icq: )) 338900233 jabber: ( lyzard@××××××.org -- gentoo-user-cs@g.o mailing list