From: Balazs Pocze <banyek@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] stage 1 install
Date: Mon, 16 Feb 2004 18:30:12
Wrekno wrote:

>megvolt, ugy hogy nem figyeltem ra, tehat nem tudom mennyit allt egyhelyben. (lett volna, ha a legvegen a vinyo be nem dobja a torulkozot :) >
apropó, állt egyhelyben! Meg lehet valahogy mondani az emerge-nek, hogy ameddig fordít, közben töltögessen is a háttérben? Mert ameddig letölti a következő forrást, addig áll ugye a rendszer, de fordítás közben is lehetne fetchelni, nem vinne el túl sok prociidőt... üdv, banyek -- gentoo-user-hu@g.o mailing list