From: Kispal Szabolcs <kispalsz@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nvidia meg mindig
Date: Fri, 16 Jan 2004 09:50:01

nincs is ilyen sorom abban a fileban : ) Gondoltam, hatha a tuner kartya kavar be valamit, de kiveve azt is a gepbol ugyanazt tapasztaltam. Az az erdekes, hogy amikor a driver nv van akkor latja a devicet, de amikor nvidia ra atirom akkor (EE) No devices detected. uzenetet kapok. lehet, hogy azert mert sajat magam forditottam a kernelt es nem az emergevel? Az X et nem kell ujraforditani? pontosan mirt kellene, kellett volna beleforditani a kernelbe meg? Lehet hogy a patchnel szurtam el valamit? Pontosan mit kellett volna beirnom? -- bye Borz Kispal Szabolcs Email: kispalsz@×××××××.hu ICQ: 172496135 SCH 1210 -- gentoo-user-hu@g.o mailing list