From: Tanacs David <tanacsdavid@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] AMD64 mas profillal
Date: Mon, 27 Nov 2006 19:13:30
> Persze, 32 biten elvileg gond nélkül működnie kell. Mondjuk ha csak 32 > bites userland van fenn, egy picit (de tényleg csak egy picit) > gyorsabb, ha 32 bites kernelt is forgatsz.
De az azert nem jo, mert akkor lassu marad, szoval nalam a gyorsulas lassulasban jelentkezik, eeeerteeeed! :) Szoval 32biten 800MHz, 64biten 2000. Nem mindegy, keremszepen... [profilok]
> Elég beszédes nevek... Embedded az embedded rendszerekhez.
Na de mennyire embedded? Hasznaltal mar ilyesmit? Pl. arm, blackfin, effelek?
> default-darwin ha nem linux kernelt, hanem MacOS X kernelt akarsz.
Sej, ha meg a tiger is folnyomhato lenne. :) Vagy valami hasonlo linux alatt. Az lenne a tuti.
> default-bsd ha freebsd kernellel használod.
Ez valahogy sose vonzott...
> mert átkerült a hardened alá. A hardened profile használatával meg a > kóülönböző megnövelt biztonságú cuccok jönnek, mint a selinux, rsbac, > PaX stb. Mondjuk a hardened és talán a bsd-t kivéve elég bétás > állapotban vannak ezek még...
Nekem olyanok most epp nem kellenek. :)