From: "Tóth Csaba" <tsabi@×××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] előadás
Date: Mon, 19 Sep 2005 22:40:54
Szia!

Keresztely-Krall Gyula írta:
> Dicseretes gondolat/otlet, szemely szerint nagyon szeretem a gentoo-t es > ahogy irod, nem tudnam megmondani miert ...
Hát én kénytelen leszek megmondani :)
> Nem igazan derul ki szamomra, hogy milyen otletet/tanacsot varsz el azoktol > akik gentoo-t hasznalnak, ha lehetnel egy kicsit bovebb az jo lenne.
Igazából ilyenekre gondolok, mint pl. hány évig működött a legtovább kikapcsolás nélkül egy gentoo-t futtató gép (tényleg ilyeneknek hol tudok utánanézni?), vagy végülis bármi amit úgy éreztek hogy arról nekem beszélnem kellene. Most nem kész előadást várnék, hanem mondjuk akár címszavakat, vagy pár mondatot. Most sebtiben egy összefoglalást kell leadjak, és a héten napról napora a szemeitek előtt fog elkészülni majd a konkrét szöveg és a perezentáció. Csak gondoltam már a bevezetőt is bedobom a közösbe, hátha valaki még hozzátenne vagy elvenne vmit. tsabi

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature